czwartek, 4 sierpnia 2011

Troszkę o mieście - ŁODZI



Spojrzenie w stronę miasta ŁODZI - ( MAM PODOBNY KOLOR  OCZU - ale to nie moje zdjęcie )


 Dlaczego piszę "miasto " przed nazwą Łódź, bo tu u NAS tak się często mówiło i chyba jeszcze mówi? Pewnie w celu podkreślenia, że nie chodzi o jakąś tam - łódkę, ale.. o miasto, właśnie!
http://www.toya.net.pl/~jubeka/fotolodz/www%20foto/index01.html
To zdjęcie znalazłam na  stronie, której adres nad zdjęciem - patrz: link


 Jak zwykle przypadkiem, "po nitce do kłębka" znalazłam tę stronę, prowadzoną z pasją, przez miłośnika Łodzi, który pięknie się wypowiada o niedocenianych urokach tego miasta, co ilustruje również pięknymi zdjęciami  - mnie się bardzo ta strona w necie podoba, bo podziwiam pasjonatów ( czyli ludzi pozytywnie zakręconych ). 

 http://dobrawarutkowska.pl/
Powyżej drugie bardzo interesujące miejsce z przepięknymi stylowymi fotografiami młodej Łodzianki, zdobywającej nagrody w wielu konkursach fotograficznych. Osobiście gorąco polecam - fotografia na ogół czarno-biała i dużo tematyki łódzkiej, choć nie tylko.
Bardzo żałuję, że nie mogę TU POKAZAĆ żadnego zdjęcia, ale dziś mam duże trudności z edycją, stąd też nieciekawie porozrywany jest mój tekst - z powodu usuwanych nieodpowiednio lokujących się fotek. Czasami tak mi się dzieje przy łączeniu tekstu ze zdjęciami :-/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz