środa, 10 sierpnia 2011

Mija czas, upływa czas...

" Ludzie, ludzie jak ten czas leci, to nie do wiary wprost, tak niedawno, jeszcze dzieci, а już się srebrzy włos. "
Tak śpiewał kiedyś Jerzy Połomski i ani on, ani ja - nie musieliśmy się jeszcze wtedy martwić upływem czasu oraz jego wszelkimi skutkami ubocznymi, a wręcz obowiązkowymi ( w pakiecie, w/g dzisiejszej frazeologii). Ale ja nadal w tym poście nie będę pisać o swoich kłopotach z czasem, z wiekiem...itp. To tylko po prostu słowo wstępne, bo ja tak nie potrafię wprost...in medias res.
A mam tu na myśli swych ulubieńców medialnych, czyli idoli i to tylko baaardzo wybranych ,  bo przecież nie piszę tu książki, bądź referatu, eseju - czy czegoś w tym guście...
http://www.dwabrzegi.pl/i-bog-stworzyl-aktora-zbigniew-zamachowski/
Oto odsyłacz do jednej z tych postaci i w tym wypadku to prawdziwie szczególne wyróżnienie, bo dopiero co zamieściłam o NIM notkę, łącznie z wideoklipem.
Ale tak się też składa, że ostatnio bardzo zbliżyłam się do osoby i działalności Z.Z., gdyż na prośbę bliskiej koleżanki nagrywałam dla niej płytkę CD dzięki mej umiejętności ściągania muzyki z zasobów YouTube. Ona nie potrafi działać w internecie, a dla mnie to wielka frajda, bo łączę w tej kwestii przyjemne z pożytecznym. W dużej mierze chodziło o repertuar właśnie Z.Z., Anny Marii Jopek i np.Kory  - a to znów aktualna JUBILATKA... i to już naprawdę - nie do wiary... ( 60 LAT ?? ). I jak już przy świecie muzyki nie sposób nie zauważyć także niedawnego 
przemiłego JUBILATA   -  Marka Niedźwieckiego ( 57 lat ) , a to również
 idol wspomnianej koleżanki, w ogóle miłośniczki radiowej Trójki -( jeszcze bardziej ode mnie ! )
A oto moja mała galeria wspomnianych postaci i ich zdjęcia ( z netu) chyba nie wymagają podpisywania - tak myślę...


To już nie ten młody lekarz z serialu "Ostry dyżur ", ale według mnie nadal SUPER przystojny,
czyli George Clooney ... na deser w tej notce  ;))
P.S.  Od siebie polecam takie miejsce do poczytania :                   http://www.kobieta.pl/gwiazdy/wywiady/zobacz/artykul/marek-niedzwiedzki-ciagnelo-mnie-do-swiata/

2 komentarze:

  1. No cóż,nie będę ukrywać,że George Clooney jest bardzo w moim typie. I bardzo ładnie się zaczyna starzeć.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anabell -też tak uważam,czyli Clooney...jak dobre WINO.
    Wzajemnie! :-)

    OdpowiedzUsuń