piątek, 2 grudnia 2011

Już GRUDZIEŃ... i może wkrótce takie widoczki ujrzą nasze oczy ?


Może wkrótce takie buciki mogą być przydatne  w takich okolicznościach przyrody, jak na sąsiednich obrazkach ? ( obuwie z oferty Deichmana )

 

Pięknym młodym kobietom z zimą też jest do twarzy i potrafią nawet na szpilkach poruszać się po gołoledzi...

CZAS ZIMOWY ( na zegarach przestawione wskazówki już ponad miesiąc temu, ale w przyrodzie i także jeszcze  kalendarzu - JESIEŃ

 Zmiana obuwia na cieplejsze ( nie tylko opon samochodowych na zimowe )
Obuwie może być jednak wesołe, w kolorze optymistycznym ( jak na tym zdjęciu mojej córki )  - najważniejsza
solidna, antypoślizgowa  podeszwa ( patrz:poniżej )

Brrrrr.... nawet ładnie, ale zimno, a co najgorsze ... dla mnie  ...to właśnie  ŚLISKO !
Nie mam naprawdę dobrego obuwia na mój stan lękowy ;)) Dlaczego ? Najczęstsza odpowiedź w sklepach ( w realu ) - " nie ma takiego numeru " ( damskiego, mianowicie, a te dla dzieci mi  też nie odpowiadają  ) :((

1 komentarz:

  1. takie widoki i owszem, w święta i jeszcze z tydzień po;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń