sobota, 22 października 2011

Zdjęcia z pozdrowieniami dla ATANER z Chicago


Zachód słońca na chwilę przed burzą  - chmura zaraz przesłoni ten widok ( zdjęcie, wiadomo - koleżanki, tej samej, co zawsze )

 Zbliżająca się,  nad Łódź,  chmura burzowa, wkrótce przed zachodem słońca
Powyższe zdjęcia uchwycone przez obiektyw Przyjaciółki - jako widoki zza okna  Łodzianki




A tutaj -  " idzie niebo ciemną nocą "... ale gwiazd nie widać, jak w znanej kołysance...  ( zdjęcie  autorstwa mego syna , a niebo nad Bieszczadami ) .... i to w ogóle zdjęcie - niespodzianka, bo nie ma na nim SŁOŃCA


Zachód słońca...ALE - ZIMĄ  - nad moim miastem ( pstrykała, jak umiała, moja koleżanka - jak zwykle  od zdjęć z naszych stron pabianicko-łódzkich )

Dowcipne zdjęcie ( sprzed lat ) mego syna-tatusia z Młodym na plecach ( na tle zachodu słońca nad Bałtykiem, czyli " pod słońce" - jak to się mówi )


Wspomnienia lata nad Bałtykiem ( w obiektywie mego syna  )

A ten post to moja odpowiedź na wpis na blogu Ataner w Chicago, gdzie też , ponoć, zimno, czyli - tak jak i u nas... tak daleko , a jednak podobnie...  Wspomnienie  lata i widoki słońca na zdjęciach, aby zrobiło się NAM  przyjemniej... :))

2 komentarze:

  1. Otworzylas swoj skarbiec z odlotowymi zdjeciami. Milo na duszy mi sie zrobilo patrzac na zachodzace slonce nad Baltykiem. Wszystkie fajne ale zachody przed burza i z kominami bija wszelkie rekordy, sa takie realistyczne i zywe.
    Dziekuje za dedykacje - Ataner.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Ataner - byłam prawie pewna, że te łódzkie kominy to przede wszystkim dla Ciebie - " widok znajomy TEN "I SIĘ NIE POMYLIŁAM, jak wnioskuję z odpowiedzi, więc miło mi także. TRZYMAJCIE SIĘ ZDROWO - tam , w dalekim Chicago!

    OdpowiedzUsuń