wtorek, 12 lipca 2011

Olga - wczorajsza solenizantka

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------
To miało być zdjęcie drugie, czyli Ola w zoo, ale tak się SAMO ( ? ) UMIEŚCIŁO
Moja wnuczka niedawno skończyła 16 lat, o czym pisałam także, zamieszczając kilka zdjęć. Wczoraj było święto jej imienia  - " Olga ", choć od dziecka nazywam ją: - Ola -
tudzież zbliżonymi zdrobnieniami.  Od jakiegoś czasu słyszę jednakże, że coraz częściej mój Syn używa formy - Olga -  i to na ogół jakby dla podkreślenia powagi jakiejś sprawy, ewentualnie rodzicielskiego polecenia ;))
A ja przy tej imieninowej okoliczności mam pretekst do uruchomienia galerii zdjęć mojej wnuczki, na ogół autorstwa synowskiego, bo mam tych zdjęć - mnóssstwo
i trudno dokonać wyboru. Po pierwsze : będzie układ chronologiczny, ale już  od 9-tego roku jej życia , kiedy przestała  być jedynaczką, a została starszą siostrą. Bardzo dobrą siostrą dla tak dużo młodszego braciszka i za tę jej postawę naprawdę ją podziwiam.
Mam porównanie z sobą, mając brata o 7 lat młodszego  ( byłam zdecydowanie gorszą siostrą w dzieciństwie, ale to chyba dlatego, że generalnie nie lubiłam dzieci, w przeciwieństwie do Olgi ).
Po drugie : zapowiadam z góry dwie części tego tematu, bo za dużo zdjęć na jedną notkę, a zauważam jakąś dziwną złośliwość - albo Bloggera, albo mojej zacinającej się przeglądarki - przy ilustrowaniu tekstu zdjęciami w większej ilości.
Galerię niniejszą otwiera jedna z mych ulubionych fotek Oli - dziewczynki 9-letniej
w jej ulubionej czerwonej czapce. Trzecie - dziewczynka w wersji sportowej, z rakietą, bo moje wnuki - oboje - bardzo sprawne fizycznie jednostki. ;))

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ola - tenisistka ... i na tym na razie koniec, bo już się coś " kićka " i nie JA TU RZĄDZĘ !!
---------------------------------------------------------------------------------------------------  ;(((
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz