niedziela, 22 kwietnia 2012

DZIEŃ ZIEMI - słusznie, ale co to JEDEN taki dzień?



Nawet ładne logo  Dnia Ziemi  w wyszukiwarce GOOgle
 

Ziemia w naszych rękach - warto o tym pamiętać i dbać o NIĄ na co dzień
 "Pamiętajcie o ogrodach..." - słowa piosenki - poeta Jonasz Kofta - " przecież stamtąd przyszliście ..."
 " Czy tak trudno być poetą " ?... tak może tylko zapytać POETA, autor jednego z najpiękniejszych przesłań ekologicznych - w sam raz w tym symbolicznym Dniu Ziemi, ale wiemy, jak trudno z tą poezją na co dzień.
Staram się, jak mogę - przynajmniej nie śmiecić, segregować odpadki, nie puszczać wody
na daremno ( to nawet daje po kieszeni przy opomiarowaniu, więc tym bardziej ), odnosić  przeterminowane leki i baterie pod wskazane adresy, a nawet podnosić foliowe torebki fruwające po ulicy. ..więcej dobrych uczynków na razie nie kojarzę. Aha... petów nie rzucam na ziemię, bo udało mi się zerwać z paleniem, a i wcześniej tego wykroczenia nie popełniałam. Nie mam też pieska...a więc, wiadomo , o so chozi....nieprawdaż ?

1 komentarz:

  1. Sama napiszę o tym w komentarzu, że z trudem poradziłam sobie z edycją tego posta i gubię się w tym nowym interfejsie ( jeśli rozumiem to pojęcie ). Jestem bardzo zniechęcona !! ;(((

    OdpowiedzUsuń