środa, 25 stycznia 2012

Podaję dalej...choć nie wiem, co będzie dalej w/s ACTA


Wideoklip powyższy - JA znalazłam dziś, zajrzawszy na portal N.K.pl, na którym zamieścił go jeden z mych Znajomych. Oczywiście znalazł go - jak na pewno wiele innych osób - na Youtubie,( a może i gdzieindziej ), w każdym razie  TU  chyba jest ŹRÓDŁO...
Sama mam na razie dość mieszane odczucia wobec sprawy ACTA - czytając Wyborczą.pl ( artykuł Jacka Żakowskiego - którego cenię ), słuchając i oglądając dostępne mi massmedia ( radio Tok FM,  Tomasz Lis -  wtorek w TVP 2,  Internet ...i inne, nie przytaczając wszystkiego ).
Nie mniej, zdecydowałam się... i zamieszczam na swym blogu TEN WIDEOKLIP - bardzo charakterystyczny w swej formie i treści, czyli przekazuję go DALEJ ...do wiadomości pt. Czytelników.

P.S. To jeszcze, tak...przy okazji ... link adresu, na który wchodzę od czasu do czasu, też z bardzo mieszanymi odczuciami po lekturze...
http://typnegatyvny.blog.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz