wtorek, 27 września 2011

Wybór zdjęć pod hasłem : " letnie wędrówki ludów "...


W tym wypadku słynna SYRENKA z baśni J.CH.Andersena - symbol Kopenhagi.Moja znajoma z Naszej Klasy ( pabianiczanka od dawna mieszkająca w okolicy Paryża ) w podróży po stolicach krajów nadbałtyckich
  (dalszy ciąg zdania z nagłówka ) ...a także zwiedzanie różnych miejsc na świecie za pośrednictwem przyjaciół i znajomych Królika. Bardzo mi odpowiada ta forma zwiedzania , poznawania różnych znanych, interesujących, pięknych miejsc - okazów przyrody, zabytków architektury...itp  - bez fatygi opuszczania własnego grajdołka i trudów podróży - niektórych bardzo dalekich, jak pokażą to wybrane przeze mnie przykładowe zdjęcia  - specjalnie w/g mnie zasługujące na uwagę i reprezentatywne.

Było nie było - to jeden z aktualnej listy "cudów świata " - Tadż Mahal i nic dziwnego, że taka kolejka do zwiedzania wnętrza - kolejka bardzo wielonarodowa i wielojęzyczna ( łatwo tam nie było w/g mego ZIĘCIA )

Wyjątkowo piękne zdjęcie  - zarówno Znajomej, jak tego szczytu, z którym każdy,BĘDĄC w Alpach, chce go mieć jako malownicze tło - wiadomo MONT BLANC



Jako pamiątka z pobytu w Londynie - chętnie fotografowany pomnik  królowej Wiktorii ( takie zdjęcie zamieścili moi Znajomi w galerii NK )


świętować rocznicę ślubu na Karaibach - to jest COŚ !!
 
Na kolejnych trzech zdjęciach PARA, którą przedstawiałam w tym i mym drugim blogu, jako WZORZEC I IDEAŁ.  Tego lata odbyli kilka udanych wyjazdów w związku z sierpniową  rocznicą ślubu ( co należy, zresztą od lat, do ich stylu życia  )
Na tym zdjęciu - na Majorce


Na tle krajobrazu Alp w Austrii

Piękna małżonka na luksusowym tle malowniczej Majorki - małżonek z niewątpliwym zachwytem patrzy w obiektyw ( tak się domyślam ;) )


Moja  Przyjaciółka w trzech kolejnych bardzo rożnych odsłonach :
na tle ponurej, iście piekielnej Etny - ciekawostki dla turystów pięknej, skądinąd Sycylii


niczym GWIAZDA ekranu na czerwonych schodach w Cannes ( i tego jednak ...zazdroszczę ! )


Jeden z najlepiej zachowanych zabytków rzymskiego panowania w Galii -
akwedukt i most Pont du Gard



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz