wtorek, 19 kwietnia 2011

Wiosna na Ziemi Łódzkiej - połowa kwietnia 2011 r.


Prześliczna cebulica w zbliżeniu na zdjęciu z Netu - jak zresztą widać ...
Wreszcie i w naszych stronach - w parkach i ogrodach - zakwitły...  Objechałam w ostatnią niedzielę prawie całe swoje miasto ( bezpłatne kursy miejskimi autobusami ) - specjalnie - aby na własne oczy sprawdzić, jak to jest z tą magnolią u nas. A przy okazji zobaczyłam również wiele innych przykładów wiosennej działalności NATURY, która robi swoje, choć ciepełko jeszcze niewielkie.
Podobne i bardzo widoczne postępy w rozwoju WIOSNY w naszych stronach dostrzegła moja łódzka Przyjaciółka, o której już kiedyś pisałam, że prawie nie rozstaje się z aparatem fotograficznym. Ponieważ jest także internautką (! ), nasze kontakty są bardzo ożywione, choć niekoniecznie bezpośrednio i w realu, bo jednak dzielą nas kilometry... Ale właśnie przysłała mi e-pocztą te dwa urocze zdjęcia z miejsca, które często mija i widuje - a mianowicie okolice Politechniki Łódzkiej ( nota bene jest absolwentką tej uczelni, więc miejsce dla niej sentymentalne ).W trawce na obu zdjęciach widoczne wielkie połacie  niebieskich kwiatków, a nie są to szafirki ( chyba bardziej znane ludziom? ), ale CEBULICE...
Zaś budynek rektoratu PŁ wygląda naprawdę bardzo malowniczo otoczony tymi cebulicami !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz