wtorek, 15 stycznia 2013

Zima jest bardzo fotogeniczna

W Alpach... tam najlepiej zimą
Jak na narty... to do Austrii
Romantycznie
Z dala od świata
Przydrożna kapliczka
Wunderbar ! Das ist schoen !
Zimowe bulwary nad pabianicką  Dobrzynką ( zdjęcie Znajomych )
I takie te  moje posty ostatnio -  właściwie głównie forma... nie mam głowy do treści, a także powodem jest  wzrok, nadal przed badaniem okulistycznym i mogę tylko niewiele pisać, a czytać jeszcze gorzej. Dlatego nie komentuję na znajomych blogach, bo - pardonez moi - nie czytuję, niestety.
Ciężkie czasy...i do tego ZIMA...
Oby do WIOSNY !!

2 komentarze:

  1. Nawet bardzo fotogeniczna... mnie sie podobaja Twoje zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wildrose - dziękuję, czyli mam tzw.dobry gust w prezentacji ładnych, ciekawych zdjęć...lecz autorstwa innych ludzi - a to mego Syna, a to bliskich znajomych i Przyjaciółki, a to znalezionych gdzieś w Sieci( a ostatnio na Facebooku )
    Mnie się podoba Twoje imię - od dawna :)

    OdpowiedzUsuń