czwartek, 1 listopada 2012

Wspomnienia - zaduma - refleksje

Rzeźby nagrobne - Stary Cmentarz w Łodzi
Rzeźby nagrobne - Stare Powązki

Stary Cmentarz Podgórski - Kraków
Klasyczna , typowa dekoracja nagrobna na polskich nekropoliach
Dekoracja bardzo nietypowa - tolerancyjne połączenie  symboli
Święta  Zmarłych ( zdjęcie z naszego cmentarza z ubiegłego roku  - podobnie jak
zdjęcia poniższe )
Niewątpliwie oryginalny i niebanalny element dekoracyjny
Jak wyżej...

*****************
****
***

 
PS  - nadmieniam, że dzisiejszy post to moje wynurzenia  sprzed komputera, niepoparte  bezpośrednimi wrażeniami z  realu dzisiejszego dnia. Na  miejscowym cmentarzu, przy rodzinnach grobach jestem dziś tylko myślami, z powodu fizycznej niemożności.  Tradycja tradycją... a życie życiem i " wyżej pleców nie podskoczysz ,
sam pan wisz " -
 Wojtek Młynarski.

4 komentarze:

  1. U mnie dziś było deszczowo, anie tak jak na powyższych zdjęciach. Nie było ochoty i nastroju na refleksję tylko myślało się, jak szybko wrócić do domu.
    Porefleksjonuję w bardziej sprzyjających warunkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas pogodnie tylko do wczesnego popołudnia, a teraz nawet mocno pada. Natomiast moja notka to czysta abstrakcja - refleksje z domu nad zdjęciami. Zdjęcia także niedzisiejsze...teoria poza realem.
    Na cmentarzu reprezentowała mnie Córka i aktualne zdjęcia dopiero będą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też siedzę w domu , bo nie mogę ot tak sobie pochodzić...
    Kondycja nie ta...
    Słońce było piękne z rana...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też w domku cały dzień. Pogoda mnie jakoś usprawiedliwiała, ale prawda też jest taka, że drugi raz pod rząd nie jestem na cmentarzu 1 listopada i nie wadzi mi to.

    OdpowiedzUsuń