niedziela, 14 października 2012

Niech nam żyją NAUCZYCIELE - NIECH ŻYJĄ NAM !

Logo Dnia Edukacji Narodowej 
w wyszukiwarce GOOGLE



Taki obrazek - laurkę także ściągnęłam z Netu,
aby na swoim blogu uczcić Dzień Nauczyciela ( potoczna nazwa obiegowa ),
bo wiele lat temu sama miałam to zawodowe święto. Do tego z reguły to JA przygotowywałam program
uroczystej akademii okolicznościowej w szkole -  tym bardziej nie do zapomnienia
tenże fakt przynależności do tej grupy zawodowej. W dodatku to zawód  uprawiany przez naszą
rodzinę - mój Mąż,  Córka - po 10 latach odeszła ze szkolnictwa, niestety, za to Syn nadal pozostaje,
wprawdzie jako nauczyciel akademicki, ale ...także w szkolnictwie najogólniej.

Ten  piękny STORCZYK ( mej przyjaciółki )
wraz  z najlepszymi życzeniami dla WSZYSTKICH  blogujących NAUCZYCIELI - obojga płci,
a przede wszystkim dla CZYTAJĄCYCH moje blogowe notki !
:)

3 komentarze:

  1. Oj był się belfrem, ale to se ne vrati:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim Nauczycielom, tym co kiedyś i tym co teraz dziekuję:)
    Prawdziwa szkólna rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkim Nauczycielom wszystkiego naj naj naj !
    Bardzo ważny zawód i uważam ,że najważniejszy w każdym narodzie...

    OdpowiedzUsuń